Image of my perfect date

Image

Am nevoie.. uite, recunosc. E greu sa spui uneori ca ai nevoie de putin mai mult decat esti tu. Da, ma trezesc mai mereu si imi imbrac dimineata in zambet, ziua in rasete, seara in ganduri pozitive si noaptea in vise vii. Dar azi ma uitam la telefon mereu, sperand ca voi primi un mesaj. Nu stiu de la cine, nu stiu ce exact, dar stiu ca aveam nevoie de un motiv pentru care inima mea sa sara o bataie… aveam nevoie de emotie. De o emotie constructiva, de un daydream. Azi am fost needy and dreamy. M-am gandit la un buchet de trandafiri roz, m-am gandit la un sarut din ala cu ochii inchisi… ma gandesc la o imbratisare lunga, sin aia in care exact cand te dezprinzi, celalalt te strange si mai tare. De drag. De frumoasa. Pentru ca miros bine. Pentru ca am parul moale. Pentru ca ii place ritmul inimii mele cand sunt aproape de el. Pentru ca eu ii incep jumatate din zambetele dintr-o zi. Pentru ca atunci cand e cu mine e fericit si cand nu e langa mine ii e dor. Tare.

Vreau ceva adevarat. Am nevoie de a real date. Am spus asta deja de cateva luni. Vreau sa ma cheme cineva in oras si timp de cateva zile sa astept ziua in care ne vom vedea. Sa merg la epilat, manichiura, vopsit, sprancene, sa imi cumpar o rochie verde pal si un set nou de bijuterii, o pereche de pantofi exagerat de scumpi doar pentru ca merit si un plic mare din piele cu 2 pietricele. Vreu sa fac dus timp de o jumatate de ora in care o sa imi imaginez fiecare vorba pe care o sa o spun, cum o  sa rad, cum o sa misc mainile, cat de tare o sa rad, cum o sa mi se opreasca gandurile doar opentru ca el miroase atata de biiiine. Vreau sa ma dau cu unt de vanilie pe corp inca o jumatate de ora in timp ce urlu from the bottom of my lungs “Girl on fire”. Sa ma machiez cu verde si albastru la ochi, mascara sa poate sa fie ne-rezistenta la apa pentru ca nu voi plange in seara aceea. Rujul sa fie rosu si rezistent sarutului de noapte-buna. Cand ies din casa sa imi ramana parfumul in scara blocului si vecinul de la trei csa intoarca privirea dupa mine. Sa se gandesca ca sunt o partida buna si o femeie adevarata.

Vreau ca el sa ma astepte jos, nu neaparat in masina lui… nu vreau flori la first date, dar sa fie un gentleman pana la capat… Vreau sa fie in camasa calcata perfect si sa ii vad forma abdomenului prin ea. Sa fie proaspat ras si sa imi ramana obrazul lipit de al lui cateva clipe. Sa miros toata seara a after-shave-ul lui si sa ma gadile fiorii cand ma gandesc la asta. Sa vreau sa imi trec mana prin parul lui dar sa nu am voie inca.

Vreau sa ma duca intr-un loc unde pot sa merg pe tocurile cui fara sa simt ca sunt paunul din incapere. Vreau sa ma tina de mana si sa aibe in privire mandrie. Sa fie mandru ca imi tine mana in mana lui. Sa ne punem la o masa retrasa, sa fie semi-intunetric si masa sa fie mica si rotrunda. Sa ii pot simti mirosul, dar sa nu ii simt respiratia. Atat de mica sa fie distanta dintre noi doi. Pe fundal e jazz. Nu e deranjant, nu imi vine sa il fredonez. dar e acolo si e parte din noi. Suntem doar sunet. Sa fim toata seara disperati unul dupa buzele celuilalt dar sa nu il lasam pe celalalt sa simta asta. Sa ne minunam de cat de frumosi suntem impreuna, sa vorbim lucruri simple si sa ne loveasca din cand in cand gandul ca “Doamne, unde a fost pana acum”. Eu o sa beau un pahar de campari orange si tu o sa bei … hm..nu stiu ce ar trebui sa bei… las sa ma surprinzi cu asta. Dupa multi fluturi ce simt oameni in burta, sa ne plimbam putin prin oras doar pentru ca parca nu am vrea sa ne despartim inca. Sa imi arati ce frumoasa poate fi Timisoara cand sunt cu tine. Din greseala sa cante o trupa live si sa intram sa ascultam… ne place aceeasi muzica, ce curios.

Moment dupa moment curge perfect. Noi facem magia, stii? Ma conduci acasa si abia astepti sa ma revezi. O sa te ating timid pe buze cu mana, prefacandu-ma ca ai ceva acolo. Ma asigur ca maine dimineata te vei trezi cu mine in gand. Ma saruti. Te sarut. Ne sarutam. Incet, apoi tare, apoi haotic, apasat, cu muscaturi, mana ta e pe talia mea, mana mea e in sfarsit in parul tau… nu ma mai satur, dar ma opresc. Suntem inca in fata blocului. Eu urc sus. Mi-e frica sa ma uit inapoi. Tu ma petreci cu privirea pana dispar. Astepti sa vezi becul aprins la mine. Tu nu stii, dar eu deja am tras jaluzelele si stiu ca esti jos. Esti cel mai frumos date.

Da, de lucruri din astea basic imi este dor. Sa fiu tinuta de mana si … sa merita sa tin de mana pe cineva. Hei, voi toti de acolo, sunteti mandri cand ne tineti de mana? Lumea pleca direct din club catre casa desi s-au cunoscut cu o ora inainte. Lumea se saruta dupa 5 minute in baruri. Lumea nu mai iese la date, dar isi petrec noptile impreuna si se abandoneaza dimineata. E totul doar sex si carne.. micul dejun se ia cu prietenul cel mai bun si cafeaua se bea in oras..oamenii uita sa se bucure de mirosul de cafea din casa… Azi moare sarutul pe obraz..

Hai sa ne reinventam, hai sa fim frumosi, let’s do it right, ok? Lumea are nevoie sa se intoarca la normal, la inocenta, sa isi aduca aminte de the beauty of… Love.

Leave a Reply

