Lucruri simple, adunate

 Walking_Away_RECT

cafeaua cu lapte spuma si aromata, freshul Vitality de la prospero fara mere, asternuturile curate, fluieratul unui nou sms sau email, zacusca din frigider, white russian privind marea, marul verde, crud si putin acrisor, viteza, gosse-bumbps cand cineva iti spune ceva de suflet, intalnirile cu Sebi, un film simplu cu mesaj complicat, suntetul de chitara calda cand sunt aproape adormita, beatul de drumm cand am energie, condusul, sarutatul pe buze, sa mangai pe cineva pe obraz, verdele de pe dealuri, curcubeul de dupa blocuri, cand cineva imi spune ca sunt amazing, flirtul cu necunoscuti, eye-contactul cu alti soferi, zambitul pe strada fara motiv, laptopul alb, JOY cu miros de vanilie, plinul la masina, appfel strudel cu vanilla sos, supa cu galuste, aerul inghetat pe munte, caldura caloriferului de care ma lipesc iarna, rochiile lungi, hand-madeurile, Culoarea, cerceii, parfumul de barbat, senzatia de fin dupa epilat, rasul cu fetele, noptile lungi cu dans si betie, zborul deasupra norilor cu avionul, cand ma pupa mama, gatitul, dulciurile, mango, locuri noi, strazi ne-mai-batute, un artist nou descoperit, o melodie obsesiva, un obiectiv atins, un comision amanat de mult pe care il rezolvi, ziua de Vineri, un bilet de avion catre o destinatie noua, un loc la cuseta catre Mangalia, plimbatul cu bicicleta primavara, frunzele de toamna, tineretea, iubirea, plimbatul de mana, loialitatea, atentia, pufoseniile, bluzele groase tricotate, tricourile care cad pe un umar, dormitul imbratisati, micul dejun gatit de celalalt, ceaiul de roiboos cu mere coapte din Emotion, strugurii din gradina, focul la semineu, suma de pe homebank cand intra salarul, o pereche de jeansi noi, pantofii cu toc, lenjeria sexxy, machiajul de dimineata, gura cascata cand ploua, sunetul pasilor in zapada, turuitul motorului cand accelerezi, linistea, apusul in munti si rasaritul din mare, esarfele, senzatia de dupa jogging, libertatea, pielea iubitului pe pielea mea, inotul, sa daruiesc, sa iti scriu…

Nu trebuie sa fii extraordinar sa ai o viata extraordinara… Nu stiu cat m-ai inteles si cat mai vrei sa o faci..nu lasi loc sa iti arat ce simplu poate fi. Traiesc ancorata in lumea asta, dar imi dau voie sa ma si despind uneori. Tu nu te dezlipesti. Am crezut ca esti tot ce vreau de la viata… nu stiu daca sa ma bucur de faptul ca pot fi libera de tine, sau sa imi dau timp sa te consum ca pe o iubire pierduta.. Nu stiu de ce ai nevoie… cred ca ai nevoie de un timp cu tine.. nu e momentul potrivit pentru noi…doar putin mai mult daca dadeai, eu as fi acceptat probabil multe. Esti fain, ai de toate, dar esti un zid deocamdata.. fa ce trebuie sa faci sa te simti bine cu tine, apoi poti sa draggui pe cine vrei dupa tine… eu sunt libera…si ai fost un bonus de Craciun.. nu m-am lasat doborata, dar nu a fost usor sa stau langa tine si sa nu te pot atinge… esti rece… functionez bine la cald.
Si daca e punct, tu tot ramai la celalalt capat de wire.. Iti scriu pentru ca sunt egoista, poate, si imi face mie bine.. si daca iti mai trantesc un zambet din cand in cand, e doar un bonus pentru tine.

Acuma am simtit asta, sa iti mai scriu o data… si fac ceea ce simt, fata de tine, nu mai simt ca am nici o limita.

Leave a Reply

