De ce iubeste

       Image

Iubeste la mine lucruri pe care nici macar eu nu le stiam despre mine. Imi miroase parul dimineata si ma saruta instinctiv pe obraz. Nu se ridica din pat pana nu isi lipeste urechea de buricul meu si imi spune ce piele fina am. Deschide larg geamul si lasa toata primavara sa ne inunde patul. Stie ca iubesc aerul proaspat de dimineata si el e gura de oxigen de care am nevoie.
Imi face cafeaua de dimineata, chiar daca stie ca in viteza, nu o sa apuc sa o beau pe toata… dar o iau la baie in timp ce ma machiez doar ca sa mi-o faca si maine. Nu ma critica ca imi arunc pijamaua si nu fac patul… dar le aranjeaza frumos pe margine, are de asteptat cel putin o jumatate de ora pana iesim pe usa. Seara, cand ajung rupta dupa o zi, ma bucur atat de mult ca e patul facut, e totul cozy si, in sfarsit, dezordinea zilei dispare.
Desi imbrac acelasi parfum, el in fiecare dimineata imi spune cat de bine miros. In masina da mereu mai tare cand e melodia mea preferata, pentru ca stie ca am cel putin o obsesie de-a vreunui radio, si sigur se aude pana la lucru pe Guerrilla. Eu cant si el zambeste tacut, uitandu-se pe geam si gandindu-se, probabil, ca urlu prea tare, insa nu m-ar margini niciodata… Ziua se gandeste la mine insa nu ma suna des, insa ii sclipesc ochii cand ma vede, pe strada, venind inspre el. Primul lucru pe care mi-l spune e “mi-a fost dor de tine”. Si e ca un drog de care nu as stii ca sunt dependenta, dar mi-ar lipsi enorm sa nu mai aud cuvintele astea. Acasa la el are un sertar doar pentru mine, si mi-a pus deoparte un cap de la periuta de dinti. Desi imi place mai mult acasa, ma primeste in viata sa cu toate cele pamantesti. Pe noptiera lui este un demachiant pentru ca stie ca nu suport sa nu ma demachiez inainte de culcare. Ma priveste seara cand imi dau cu 3 straturi de crema pe fata si stie ca nu are voie sa ma pupe atunci, cu toate astea imi fura un sarut pe buze. Noaptea ma tine in brate si ne trezim de multe ori deodata, zambind, sarutandu-ne si continuandu-ne visul. O data la cateva seri scoate din frigder o sticla de vin si devenim electrici. Ne aruncamin idei si dezbateri, printre fapte si povesti cotidiene. Ma priveste si ma simte mai desteapta decat el. Dar el are controlul si e barbatul meu, si ma iubeste pentru ca dupa o demonstratie feminista il las sa ma domine. Cand lucrez la comp ma lasa sa ascult Lana si imi saruta buricele degetelor de la picioare…
Pentru ca e alaturi de mine acum, cand sunt tanara si frumoasa, dar se imagineaza cu mine la o casuta cu doi nepoti in brate. Viseaza la aceleasi vise ca si mine si credem amandoi in acelasi bun simt, in caldura fata de oameni, in ambitii si cariera, in viata de familie. Uneori ma surprinde in weekend si luam masina si doar ne plimbam pe sosele, printre dealuri, sau ma duce sa vad un parau sau sa imbratisez un copac. Facem dragoste in masina, in iarba, in padure, in parcuri, in rauri si in mare, nu ii e frica sa ma vrea si sa mi arate asta.. Noptile se bucura de corpul meu si imi devoreaza parti care nu stiam ca pot emite atatia fiori.
In concedii nu ii pasa unde vom dormi, ci conteaza ca suntem acolo unul pentru celalalt si o scoatem oricum la capat. Pentru ca iubeste culoarea, filmele simple dar smart, bicicleta, snow-ul, iarba, electro, festivalurile, declaratiile de amor in portugheza, Soarele si marea, cafeaua la Stuf si noptile in Expirat, high life-ul dar si cortul, hand-madeurile dar si hainele de firma. Si ma iubeste in toate nebuniile si starile, cand sunt absurda si cand sunt fericita, cand sunt expansiva sau cand prefer singuratatea.. cand sunt imbracat in bumbac sau in matase, pe tocuri sau in balerini, roscata sau blonda… Imi aduce bujori, pentru ca sunt 1 leu bucata si stie cat de mult iubesc “joy at home”.. Ii place mirosul meu de vanilie si rasul meu colorat cand deranjez pe toti din jur. Imi contureaza visele si imi arata unele pe care nici nu stiam ca le am.. si le indeplinesc cu si prin el, si uneori pentru el.

Unde esti?

“He was charismatic, magnetic, electric and everybody knew it. When he walked in every woman’s head turned, everyone stood up to talk to him. He was like this hybrid, this mix of a man who couldn’t contain himself. I always got the sense that he became torn between being a good person and missing out on all of the opportunities that life could offer a man as magnificent as him. And in that way I understood him ..”

Leave a Reply

