S-au copt ciresele

Image“Viata este un sac cu cirese amare, dulci, rosii, negre, crude, uscate, cu viermi sau cu codita.”

Nu am putut defini ce esti pentru mine, dar esti cireasa mea rosie si dulce… pentru care m-am intins sa o culeg din pom, insa la care inca nu am cum sa ajung, este doar putin mai sus fata de crengile lasate la pamant, pline de ciresele gata sa cada… care s-ar lasa culese de mine. Tu esti cireasa aia din varf pe care eu o vad in Soare… care luceste si la care jinduiesc, care stiu ca este  buna si delicioasa…

Ps: Viseaza-ma printre ciresi.

Leave a Reply

