Hey, mama, am tot!

Azi am semnat un document si m-am auzit spunand cu voce tare: “acum zece ani nu ma gandeam ca o sa semnez tot cu numele asta”. Am ras.
La 18 ani mi se parea ca in zece ani o sa fiu o mega-femeie, din aia cu sanii mari si decolteu, cu ruj rosu pe buze in fiecare zi, cu tocuri cui si sacou cambrat. Ei bine, sanii mei sunt tot cupa B, la fel de fermi ca la 18 ani dar in nici un caz mai mari. Ma dau cu luciu de buze in culori pastelate si am un suflet de hippiot. Ma simt free si bluzele cambrate ma strang, port tocuri cui, dar imi plac si balerinii si adidasii si  platformele… Ador bluzele din in, imprimeurile etno si parfumurile dulci, care iarna imi aduca aminte de Iunie. Credeam ca pana acum o sa am un barbat frumos, ca din reviste, un Javier Bardem, si, chiar daca nu casatorita, intr-o relatie din aia cu pahare si tacamauri cumparate impreuna, cu lenjeria de pat aleasa in doi si singurele discutii in contradictori aveau sa fie daca mai cumparam acelasi balsam de rufe sau renuntam  de tot ca imbacseste hainele. Realitatea e ca nu m-am simtit nici macar aproape de realitatea creata atunci pentru ca ceea ce am acum, nu am stiut niciodata ca imi doresc.
Ma simt, cu cateva zile inainte sa se scurga al 26lea an din viata, un copil mare, dar care nu se poate pierde prin lume, ci doar se pierde cu firea uneori. Inca sunt rasfatata dragilor mei parinti si primesc de la ei salata de boeuf fara sa pretinda ca la varsta mea ar trebui sa am oala cu supa pe aragaz. Sunt singura, dar niciodata nu m-am simtit singura. Sunt acolo unde stiu ca pot sa infrunt cel mai mare CEO si lupii din padure, ca pot trai un an fara bani in buzunar, stiu ca o pot lua oricand de la zero si tot ajung bine pentru ca am bun simt, stiu ca pot merge la un maraton daca ma pun acum sa alerg timp de trei luni, stiu ca pot strabate El Camino, ca ma poti uita in desert, pe un varf de munte sau in mare si ma voi descurca cumva.
Daca ma latra cainii ma dau jos si musc mai tare, daca ma sperie din senin un sarpe pun mana pe el si il arunc in zare… Da, sunt o femeie adevarata si curajoasa si fun si happy… Dar mai stiu ca ma fastalcesc mereu la prima intalnire si ma pis pe mine cand dau ochii cu el intamplator. Inca nu stiu cand prea multe mesaje e prea mult, cand sa las mandria la o parte, cand sa ies cu totul cand nu mai este bine si nu stiu cand trebuie sa lupt pentru cineva. Oare ramanem mereu incepatori in jocurile astea?
Vreau sa traiesc iubiri fresh si colorate, reinventate mereu, si fara complicatii and bitchin’ and winning… Vreau chitari, si focuri de tabara, si nopti lungi de vara cu Rasarite deasupra Begai, Uniriiului, Apusenilor si Bucegilor, Novisad-ului, Bihorului, Vamii Vechi… Mai vreau Rasarite pe drum in masina catre casa, obosita de concerte, vreau plimbari in mini-vans si zambete pe buze si glume faine si curate si fara invidii. Vreau ski si off-piste si motor si drumuri ce taie desertul in doua, veri cu poveste, dimineti cu biscuiti de ciocolata, pestisori colorati din oceanele lumii. Vreau sa zbor cat mai des deasupra norilor cu avionul catre destinatii noi, vreau sa vad pamantul sub mine inainte sa ma arunc in gol, vreau sa aud constanta vantului in timp ce am doar o aripa desupra capului..
Nu, nu vreau seriale si frigiderul plin si momentul preferat al zilei sa imi fie cina cu 3 feluri, nu vreau vacante la all inclusive, sa dormim in pijamale si sa mirosim a tutun si nu vreau sa ma certe ca nu ma mai maturizez niciodata.

Hey, mama, sunt Fericita! Si, de fapt, este tot ce imi doresc. Am tot!

“When I was young, my mother always told me happiness was the key to life. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down “happy.” They told me I didn’t understand the assignment. I told them they don’t understand life. ” (John Lennon)

Leave a Reply

