Undeva in Bucurestiul interbelic

Ea:
Cu intelectualii vremii, discutati poezie si viata si idei… si in fundal o femeie canta langa un lautar…
Si se uita la tine si iti zambeste si duce nota sus dar inchide ochii…
Tu continui sa vorbesti ca si cum nu iti pasa, dar stii ca e a ta… iti place jocul de idei cu partenerii tai de masa, cu o tigara aprinsa.
Din cand in cand, te uiti la ea… si te mai scufunzi in muzica… si e frumoasa dar inca e fundalul…
Nu ti-ai terminat pledoaria si ea te lasa pentru ca stie ca esti infocat si ii plac gesturile tale… cum tragi din tigara, cum ridici mainile cand nu iti place comentariul celui de langa tine..
E sepia… sunt scaune vechi din lemn masiv cu tapiterii ce striga a marturii nemaiauzite
El:
Si e fum in incapere… si e o formatie in care toti is blazati… dar ea te priveste
Ea:
O parte din tine o lasi in locul ala, si probabil se va pierde odata ce te vei ridica de la masa…
Pentru ca ea iti canta doar tie…
Si va intalniti pe usa din spate… si ploua… si fugiti pe strazi cu balti si felinare
Ii arati ca dincolo de cuvant… e un gand… si gandul s-a nascut cu ea si ..
e o mansarda… si picura cald… si ea e frumoasa ca o Iunie… si o iubesti printe carti ruginite de amprentele vremii…
Si ea, se da toata… ea iubeste Bucurestiul si pianul si..noaptea asta cu tine
El: [ ma-nnebunesti…]
Ea: [ visez cu tine]
El:
[si eu cu tine in visul povestit de tine]
Pe fundal se aud melodiile lui moscopol
Si e intuneric afara, ploua mocaneste
Se vede lumina felinarului
Perdelele sunt trase
Imi plimb nasul pe ceafa ta
Tremuri incet…. imi trec mainile peste abdomenul tau, apoi pe spate, urc incet prin par
Ea: Si miros a dulce… si a Acum
El: Mirosi a dulce si a cirese, eu a tutun
Ea:
Tu esti frumos ca poezia din tine… imi plimb mana pe spatele tau pe coloana…
Si uit ce e suferinta si ca exista ieri si scaune si scena…
Si ma dau toata… pentru ca mana ta pe spatele meu imi re-aranjeaza moleculele
Zbiara si ele de intensitatea clipei
El: Lacrimam … si nu ne spunem de ce
Ea:
Pentru ca eu inteleg ca asa trebuie sa fie o noapte… cu felinare si picaturi de iunie
picaturi de amor
picaturi de pacat
picaturi de bine si de abandonare
[ea tremura..]
El:
Coapsele imi strag piciorul, si ne lasam limbile moi sa se impleteasca….. ai parul ud
Ea:
E de la ploaie
Dar gatul … este de la sarutu-ti apasat
Ma las, cad prada… si te strang tare intre coapse
Tee simt atat de aproape… incat nu mai exista departe
El:
Iti soptesc in ureche ca nu putem face galagie… insa ma opresc incet sa-ti explorez gatul incet… iti lasi capul pe spate ca int-o rugaciune…
Si tremuri, ne tinem in brate si stam doar sa simtim cum ne amestecam…
Ea:
Ma gandesc ca daca sfintii ar fi trait asta, nu ar fi putut fi numit pacat…
Si ne amestecam… “trupurile-n noapte, pana ajungem soapte”
Si ma rastorni, dar nu imi delipsec mana de pe gatul tau..
Si parul tau… si ochii tai… si buzele…
Le privesc si te ating cu inelarul pe buze si te sarut apasat
El:
Imi place sa iti descopar sanul… sarutul meu se opreste pe sfarcul stang…
Ea:
Sanul meu zambeste
El:
Iti musc inelarul
Ea:
Mai vreau, dar il trag doar sa simt ca ma dor dintii tai
El:
[urasc ca sunt aici … vreau sa fiu acolo….
sau sa fii tu aici]
Ea:
Cobor in jos si iti explorez fiecare centimetru de piele… imi place mirosul tau de tutun si de filozofie
El:
[ma innebunesti]
Ea:
si te innebunsc

Ne intindem pe tot Pamantul
El:
[nu am replica]
Ea:
[uneori e bine sa… taci… sa fie Liniste
ai nevoie de Liniste]
El:
(Liniste)
Ea:
Si apoi a fost… Liniste… s-au iubit
Pana ce Soarele a rasarit de sub acoperisurile Bucurestiului vechi
El:
 (Liniste)
Si ei faceau dragoste cu ploaia,
… cu vantul
Ea:

Si ea… si acum canta despre el… iar el…inca o priveste cu ochi haini in fiecare seara
A cazut de mii de ori…

Zboara impreuna acum

Leave a Reply

