Marea mea are buline

a_summer_song_by_ineedchemicalx-d581q8e

Tot ce ajunge un gand colorat pe o coala alba, alinierea cuvintelor intr-o propozitie cu sens, emotia, simtamantul, Iubirea si tot scrisul… totul  a inceput cu Marea… si tot aman momentul in care o definesc… nu pot, pentru ca mi se scurge apa sarata prin vene… e ca si cum as incerca sa descriu un Univers, desi, si numai sa se descopere ca exista Univers a fost nevoie de mii de ani de ganduri puse cap la cap, transmise din Om in Om…

Dar eu simt marea… si fiecare dintre noi are Marea sa, asa cum fiecare are Universul sau… si nu stiu cum e pentru altii, dar marea mea are buline. Si o iubesc… o iubesc atat de mult, incat, daca as muri inecata in mare as stii ca m-am intors la esenta mea. Asa cum unii Oameni se prefac in tarana, eu trebuie sa ma prefac in Mare… vreau sa devin un val care spala tarmul, ca mai apoi sa cobor in adancuri, sa ma scufund… sa ii exploatez, in sfarsit, adancimile si sa ma intind cu totul in ea… nu ar mai exista frica de adancime, frica de intuneric, frica de gol, frica de ne-aer… as fi doar un fascicul de Lumina ce ar strabate-o vertical si ar lumina calea micilor suflete ce isi cauta mangaierea Soarelui. As vrea sa pot calauzi drumul celor care vor sa uneasca linia Adancului cu linia Oriozontului… as vrea sa devin valul ce ajuta pescarii sa se intoarca la mal cu plasa plina de peste, as vrea sa fiu apa in care delfinii se arunca intr-o miscare ce deseneaza bolta Cereasca… uneori, as vrea sa fiu stropul de apa ce sare in aer si in care se rasfrange curcubeul cand un nebun indragostit de Viata si Moment inoata sa prinda Soare in Rasarit… Si daca ar fi sa aleg un loc, as vrea sa fiu o bucata de apa in capatul de plaja al Vamii Vechi, atat de aproape de toti cei care ma iubesc… pentru care sunt cu buline…

Doamne, fa-ma Mare!

Leave a Reply

