#1. Cel mai frumos compliment primit vreodata

2015-06-07_18.07.06

Poate nu mi-am pus pe foaie, dar sa reusesti sa te transimiti extact asa cum esti si sa fii vazut dincolo de orice filtre, este unul dintre cele mai faine senimente ever.

Un coleg de lucru, undeva lanaga Londra, candva prin 2012,  dupa nu-stiu-care-numar din “Fast and the Furious”, la un pahar de suc, povesteam despre.. viata. Ambii eram total dezinteresati romantic de celalalt, insa era chimia conversatiei, aceea care te face sa tii legatura cu omul respectiv, dupa ani si ani. Si povesteam amandoi cu sclipire in ochi despre luna si stele, despre fetita lui, despre viata lui din Anglia si radacinile lui africane, despre clinical data management si despre prietenie. Si, totusi, ce tin minte cel mai exact din conversatia asta e “Next to you, a man would always feel young. I would always feel 20”.  Da, alaturi de mine, s-ar simti mereu tanar. Acuma zi si tu, crezi ca este un compliment mai fain decat asta? Mai am 2 din tolba cu amintiri, dar pentru un alt moment. Dupa ani si ani inca imi scrie din cand in cand  “Hello, Miss T., how are you” si tare ma bucur ca he drops a few lines.

Postul asta e sa imi aduc eu aminte ca am flacara asta in mine si sa pun pe bucket-list “make your man feel forever young and you’ll be forever happy with him”.

N’ JOY,

T.

Leave a Reply

